Administratie
Administratie uitbesteden bij Linschoten Administraties & Advies
Als ondernemer concentreer je je het liefst volledig op ondernemen. Wanneer je ervoor kiest je administratie niet zelf te verwerken, neemt Linschoten Administraties & Advies deze taak graag van je over.
Of je nu wekelijks, maandelijks of per kwartaal wilt updaten, en of je je documenten nu digitaal of fysiek aanlevert, wij zorgen voor een soepele afhandeling.
NEEM CONTACT OP
Wij regelen je administratie bij een achterstand
Het bijhouden van een actuele administratie kan uitdagend zijn, vooral wanneer er achterstanden ontstaan. Bij Linschoten Administraties & Advies hebben we uitgebreide ervaring met het snel en efficiënt wegwerken van deze achterstanden, ongeacht de startpositie.
Wij verzorgen de administratieve invoer voor diverse klanten, van dagelijkse updates tot kwartaaloverzichten, afhankelijk van de bedrijfsbehoeften. Dit doen we met maatwerk, elke onderneming is weer anders. Wekelijks, dagelijks, maandelijks of per kwartaal.
Jouw administratie efficiënt digitaal of op papier aanleveren
Je kunt jouw administratie eenvoudig aanleveren via moderne tools zoals Dropbox of Google Drive, waardoor documenten direct in onze systemen kunnen worden geïntegreerd. Ook kunnen al uw documenten via XBRL digitaal worden verwerkt en worden ingelezen.
Voor klanten die minder digitaal vaardig zijn, is het ook mogelijk om papieren documenten persoonlijk bij ons kantoor af te geven. We zorgen ervoor dat deze naadloos in de digitale administratie worden opgenomen.
Modern en overzichtelijk online boekhoudprogramma
Linschoten Administratie & Advies maakt gebruik van Visma Cash. Deze moderne oplossing stelt ons in staat om jouw boekhouding niet alleen efficiënt op te zetten, maar ook effectief te beheren.
Werken in de cloud komt met een scala aan voordelen: je hebt overal ter wereld toegang tot je financiële gegevens, of je nu thuis werkt, op kantoor of onderweg bent.
Je kiest daarmee voor gemak en zekerheid met deze geavanceerde online boekhoudoplossingen, ontworpen om jouw administratieve processen (digitaal) te stroomlijnen en te vereenvoudigen.
Extra hulp nodig? We ondersteunen op locatie
Met onze 'service op locatie' bezoeken we jou op kantoor of door u gewenste plek om u zo directe ondersteuning te bieden. We beginnen met het aanpakken van eventuele achterstanden in jouw administratie, wat vaak een noodzakelijke eerste stap is om de controle over je financiën terug te krijgen.
Van daaruit werken we samen met jou aan het efficiënter inrichten van je administratieve processen.
Onze toewijding duurt zolang het nodig is; we blijven ondersteunen totdat je systemen soepel lopen en je voldoende vertrouwen hebt opgebouwd om deze zelfstandig te beheren.
Of het nu gaat om het invoeren van gegevens of het strategisch plannen van financieel beheer, ons doel is om jouw administratie zodanig te optimaliseren dat deze de groei van jouw bedrijf ondersteunt en vereenvoudigt.
Snelheid en efficiëntie
Administratie vormt de kern van ons dagelijks werk, waardoor we de processen hebben geoptimaliseerd om sneller en efficiënter te zijn dan iemand die administratieve taken als bijzaak behandelt.
Flexibele werkwijze
Onze flexibiliteit strekt zich uit tot zowel de locatie waar we werken als de manier waarop we gegevens ontvangen. Of je nu voorkeur geeft aan ondersteuning bij jou op kantoor of liever op afstand samenwerkt via digitale middelen, wij passen ons aan jouw behoeften aan.
Digitaal of op papier
We begrijpen dat sommige klanten hun administratie liever fysiek op papier aanleveren. Geen probleem: wij zorgen ervoor dat ook deze documenten netjes worden verwerkt en geïntegreerd in de online boekhouding.
Neem contact op, we helpen je graag
Neem contact met ons op via de onderstaande knop of bel ons tijdens kantooruren. We bespreken graag jouw specifieke behoeften en hoe we je het beste kunnen helpen.
NEEM CONTACT OP